stycznia 06, 2022

Cześć!

 Cześć !



Muszę przyznać, że troche się stresuje. Dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem.

Chce się Wam przedstawić. Mam na imię Amelia, ale wolę jak mówią na mnie Amelka bądź Mela. w tym roku, w kwietniu skończę 12 lat. Bloga założyłam za zgodą mamy, a siostra, która juz kilka lat bloguje pomoże mi z tym. 


Interesuję się makijażem, wiem, że jestem za młoda, ale spokojnie. Nie maluję się, po prostu lubię czytać na ten temat i już mam dużą wiedzę. Kiedyś chciałam zacząć z rysowaniem, ale nie mam zdolności. Lubie śpiewać tańczyć i działam troche na tik toku.


Bardzo będzie mi miło, jeżeli dasz obserwacje i zostaniesz ze mną. 


Dobrego wieczoru kochani! Buźka. 








2 komentarze:

  1. Cześć, witam moją imienniczkę w blogosferze :D Super, że postanowiłaś założyć bloga, ja zaczynałam w wieku 14/15 lat, czyli byłam nieco starsza, a bloguję aż do dnia dzisiejszego (w tym roku, jak Twoja siostra skończę lat 20) :) Blogowanie to naprawdę super przygoda ♥ Życzę Ci mnóstwa pomysłów na nowe wpisy, wytrwałości i wszystkiego, co najlepsze ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Amelciax , Blogger